Markedssjefene og Opinion gir deg trendene som vil forme markedsføringsåret 2024.

Basert på innsikt fra Opinion og vår brede erfaring som konsulenter gir vi deg trendene som vil påvirke markedsføringsarbeidet i 2024:

  1. Det unormale har blitt den nye normalen
  2. Det nye landskapet av bevisste valg
  3. Å navigere i forbrukerens klimabevissthet
  4. Hvordan skille seg ut i et overmettet mediemarked
  5. Riktig kanalvalg for den selektive forbrukeren
  6. Fra hype til håndfast verdi for forbrukere og bedrifter

Last ned rapporten gratis i dag, og la deg inspirere.

markedsføringstrender_2024_forside_mockup

Meld deg på seminar om rapporten

 Oslo: Vi serverer kaffe og lett frokost når vi tar deg gjennom rapporten hos ANFO Smart Start: Trender 2024. 

Tid: 27. februar, klokken 09:00-10:10 

Sted: Telegrafen, kongens gate 21, Oslo ( inngang prinsens gate)

 

Bergen: Trine fra Markedssjefene og Tove fra Opinion tar deg gjennom rapporten.

Tid: 14. Mars, klokken 08:30-10:00 

Sted: Vestre Torggaten 11, Bergen